Mathilda hissar och dissar! ;)


* Värnamodagarna
- Japp, nästa vecka är det Värnamodagarna och det ska bli väldigt roligt! Gå på stan och träffa massa roligt folk. Jag kommer gå med bästaste Alma någon dag med så det blir en hiss :D

* Att innebandyn har börjat igen - Nu så har innebandyn börjat igen efter ett långt sommaruppehåll, och det är väldigt kul tycker jag för jag älskar ju innebandy! ♥♥




* Vädret - Usch vilket dåligt väder det är just nu! Det bara regnar hela tiden, jag vill ha sol. Så det blir en stor diss ;/

* Att vi måste byta design här snart - Orkar verkligen inte fixa ny design, har tröttnat på att fixa headrar och sånt men vi måste ju fixa det snart ändå innan ni tröttnat för mycket på den nuvarande designen.


Hahaha, snygg min man kan ha! :D

/Mathilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0