Vart på Värnamodagarna med Alma!

Hoj! Kom nyss hem från Värnamodagarna, var där med min bästis Alma som jag har denna bloggen med, superkul hade vi det! ;)
Förlåt att vi uppdaterar så dåligt, men när bloggen väl uppdateras så är det oftast jag som bloggar.. inget illa menat Alma, men jag får blogga här oftast! Hoppas Alma börjar blogga här lite oftare i allafall för annars tror jag tyvärr att jag slutar blogga här eftersom jag redan har en egen blogg och jag hinner inte blogga själv på båda! men jag tror Alma kommer bli bättre på att uppdatera om jag tjatar lite för det var trots allt hon som ville ha denna bloggen med mig :* ♥
Aja, nu ska jag äta lite och sen ska jag nog gå ut och kicka eller något?


Hahaha, någon bild bara :)

Kram Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0