Äntligen bloggar Alma! :D

Hej Hej! Såg att Alma bloggat nyss, fast det var jag som bad henne att göra det. Moahaha! Men aja, bra att hon uppdaterar lite i allafall. Idag så har jag vart med Emma Wallin och det var jättekul, vi satt mest vid datorn.. men vi var ute och kickade, spelade bandy och snackade också ;)  Imorgon ska jag också va med kompisar. Då ska jag va med Isabell, Amanda och Lisa! Innan jag åkte till Emma idag så gick jag och mamma på stan och köpte nya skor till mig. Dom kan ni se på min blogg; http://mathiildahhn.blogg.se. Nu ska jag dra och kolla lite på tv och äta chips, haha seyaa! :D

¨
Gammal med söt bild på Emma som jag va med idag! ♥

/Mathilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0