Förlåt :$

Hej Hej! Det var typ tusen år sedan jag bloggade här, haha nej.. men det var väldigt längesen i allafall! Förlåt för det men jag har haft fullt upp.. innebandyträning 2-3 dagar i veckan, läxor, vart med kompisar m.m. men jag lovar att skärpa mig ;)  Idag har jag vart i Jönköping och köpt ny mobil. Blev jättenöjd verkligen! Love it ♥ 
När jag ändå var där så passade jag på att shoppa lite, köpte ett par jeans med hög midja och en tröja. Bilder kan ni se senare på min blogg. Innan idag bytte jag design på min blogg med så kika gärna in där och kolla vad ni tyckte om den; http://mathiildahhn.blogg.se. Nu ska jag fortsätta att hålla på med min nya mobil, är beroende av den. HAHA! Vi hörs :D

 

Så ser den ut! :*

Kram Mathilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0